caidan

29 april, 2019

Zijn er geen woorden of is er geen werk van God buiten de Bijbel?


  Christelijke film ‘Wat een prachtige stem’ Clip 3 - Zijn er geen woorden of is er geen werk van God buiten de Bijbel?

De meeste mensen in religieuze kringen geloven dat alle woorden van God in de Bijbel staan, en dat niets buiten de Bijbel Zijn werken of woorden kan bevatten. Ze zoeken niet buiten de Bijbel naar Zijn uitspraken over Zijn terugkeer. Zullen ze de terugkeer van de Heer kunnen verwelkomen als zij zich vastklampen aan dit idee? Laat God zich beperken tot slechts de woorden die Hij in de Bijbel sprak?

 De Bijbel zegt: “Jezus heeft nog veel meer gedaan: als al zijn daden, een voor een, opgeschreven zouden worden, zou de wereld, denk ik, te klein zijn voor de boeken die dan geschreven moesten worden” (Johannes 21:25). God zegt: “Wat er in de Bijbel is opgetekend, is beperkt; dat kan het gehele werk van God niet vertegenwoordigen” (Het Woord verschijnt in het vlees). 

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

 Vandaag, toen ik mijn FB opende, zag ik een privébericht van mijn nieuwe vriend Zhang Meng. Hij zei dat wat ik had gedeeld meer te maken had met het onderwerp van de overtuigingen. Hij zei dat hij toevallig een vraag had willen stellen en vroeg of ik het met hem wilde bespreken. Ik zag dat hij online was, dus stuurde ik hem een bericht om te zeggen dat ik het samen zou willen bespreken. Hij stelde de vraag snel, zijn vraag was: veel gelovigen dachten dat Gods woorden allemaal in de Bijbel staan, er zijn geen woorden van God buiten de Bijbel. Maar andere broeders en zusters geloven dat er woorden van God buiten de Bijbel zijn, hun basis is: xxxxxxxxxx
 Als er woorden van God buiten de Bijbel zijn, hoe kunnen we ze dan realiseren? Ik dacht dat er zoveel waarheid over was, ik wist niet hoe ik moest praten om hem duidelijk te laten begrijpen, ik dacht opeens aan een prachtige aflevering van het evangelie ''Wat een mooie stem'', zijn er Gods werken en woorden buiten de Bijbel? Ze spreken duidelijk de waarheid over dit aspect, dus we hebben samen de film bekeken, nadat hij het had bekeken, zei hij tevreden dat deze video zijn vragen oploste die hem jarenlang in de war brachten. Godzijdank! Ik ben blij dat hij zoveel heeft verkregen. Ik wil deze video graag met iedereen delen.

Uit ‘De Kerk van Almachtige God’

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten