caidan

05 september, 2019

Het mysterie van Gods naam



   Wederkomst van Jezus | ‘Gods naam is veranderd?!’Het mysterie van Gods naam (Filmtrailer)

Haar naam is Wang Hua en ze is predikante in een huiskerk in Zuid-China. Nadat ze ging geloven in de Heer las ze in de Bijbel dat God in het Oude Testament Jehova werd genoemd en in het Nieuwe Testament Jezus. Waarom heeft God verschillende namen? Dit vond Wang Hua zeer verwarrend. Ze probeerde het antwoord te vinden in de Bijbel, maar het bleef een raadsel voor haar. 

Maar ze geloofde vast dat “want zijn naam is de enige op aarde die de mens redding biedt,” dus dat alleen Jezus de Redder is, en dat als we maar vasthielden aan de naam van Jezus, we zeker opgenomen zouden worden in het koninkrijk der hemelen. Maar op een dag hoorde Wang Hua choquerend nieuws: Gods naam is veranderd! Daarna kon haar hart niet meer kalm blijven ...  (Bliksem uit het oosten

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

De hoofdrolspeelster in de film hield zich altijd deze vers uit de bijbel vast, “En de zaligheid is in geen Anderen; want er is ook onder den hemel geen andere Naam, Die onder de mensen gegeven is, door Welken wij moeten zalig worden.” (Handelingen 4:12) zij geloofde dat de naam van de Heer nooit zal veranderen, Alleen daardoor kan je gered worden. Tot, de broeders en zusters tijdens een bijeenkomst lazen “Wie overwint, zal Ik maken tot een zuil in het huis van mijn God, een zuil die daar eens en voorgoed zal staan. Daar zal Ik de naam van mijn God op schrijven en de naam van de stad van mijn God. Die stad is het nieuwe Jeruzalem, dat mijn God uit de hemel zal laten neerdalen. En Ik zal mijn nieuwe naam er ook op schrijven.” (Openbaring 3:12) In hun harten was er twijfel, “In de bijbel staat heel duidelijk ‘want er is ook onder den hemel geen andere Naam’, waarom wordt hier een nieuwe naam genoemd?” Wat is de mysterie daarin? Zal de nieuwe naam genoemd worden wanneer de Heer terugkeert? De film “GODS NAAM IS VERANDERD?!” zal het antwoord voor ons onthullen 


De bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

uit ‘De Kerk van Almachtige God

Geen opmerkingen:

Een reactie posten