caidan

22 april, 2020

Christelijke film ‘Overwinningslied’ clip6 – Het pad dat naar zuivering en redding leidt

1. Veel gelovigen kampen met de volgende vraag: Hoewel wij in de Heer geloven en onze zonden worden vergeven; kunnen wij omwille van onze eigen belangen maar niet stoppen met liegen en bedriegen. Wij kunnen iemand gaan haten als diegene iets zegt of doet wat ons schaadt, In de Bijbel staat: Want zo wij willens zondigen, nadat wij de kennis der waarheid ontvangen hebben, zo blijft er geen slachtoffer meer over voor de zonden” (Hebreeën 10:26). Kunnen wij; degenen die vaak zondigen, goed genoeg zijn om het koninkrijk der hemelen binnen te gaan? Hoe kunnen wij van onze zonden vrijkomen en worden gereinigd om het koninkrijk der hemelen binnen te kunnen gaan? Beste vrienden, Vragen jullie je dit ook af? Klik op deze clip, zodat wij het antwoord kunnen zien!

2 Voelt u ook pijn vanwege de gebondenheid aan de zonde? Voelt u zich hopeloos omdat u de weg om uit de zonden te ontsnappen maar niet kunt vinden? Als u in een dergelijke situatie verkeerd bent geraakt, wil ik u van harte uitnodigen om deze clip te bekijken. U zult dan de weg kunnen vinden om los te kunnen komen van de zonden, zodat u gereinigd kunt worden om het koninkrijk der hemelen  binnen te kunnen gaan.



  Christelijke film ‘Overwinningslied’ clip6 – Het pad dat naar zuivering en redding leidt (Nederlandse ondertitels)

Hoe kan het oordeelswerk van God in de laatste dagen de mensheid zuiveren en redden? Hoe moeten we het oordeel en de kastijding van God zo ondergaan dat we waarheid en het leven kunnen vinden, de redding waardig zijn en het hemelse koninkrijk mogen betreden? Deze video geeft je alle antwoorden, en wijst je de weg die leidt naar het hemelse koninkrijk.


.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

Bekijk meer films over de wederkeer van de Heer Jezus:
Christelijke film ‘Het mysterie van de goddelijkheid: het vervolg’ Clip 1 - Hoe zal de Heer aan de mensheid verschijnen bij zijn wederkomst?



   .•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

Christelijke film ‘Gevaarlijk is de weg naar het hemelse koninkrijk’ Clip 2 | Vinden we in de Bijbel een aanwijzing voor de terugkeer van de Heer door incarnatie?



  Christelijke film ‘Gevaarlijk is de weg naar het hemelse koninkrijk’ Clip 2 | Vinden we in de Bijbel een aanwijzing voor de terugkeer van de Heer door incarnatie?

Bij het verwelkomen van de wederkomst van de Heer hechten veel mensen alleen belang aan de profetie in de Bijbel dat de Heer vanuit de wolken zal neerdalen om zo terug te keren, maar zij gaan voorbij aan de profetie dat de wederkomst van de Heer door incarnatie zal geschieden. Alles wat getuigt van de wederkomst van de Heer als vleesgeworden God doen ze af als leugen. Is hun interpretatie en praktijk wel in overeenstemming met de Bijbel? Welke profetie staat er precies in de Bijbel betreffende de wederkomst van de Heer door incarnatie?

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. 

uit ‘De Kerk van Almachtige God

Geen opmerkingen:

Een reactie posten