caidan

10 juni, 2020

Christelijke film ‘De stad zal omvergeworpen worden’ Clip 4

Vandaag, toen ik met Xiao Rui aan het chatten was, zei Xiao Rui: “Dank aan God. Door het woord van Almachtige God in deze tijd te lezen en wat evangelische film te bekijken, begrijp ik dat Almachtige God de terugkeerde Heer Jezus is en begrijp ik enige waarheid die ik voorheen niet begreep. De farizeeën legden de Bijbel vaak uit in de synagoge, baden vaak vóór mensen en zagen er godsvruchtig uit. In de ogen van mensen deden ze niets tegen de Bijbel in. Maar toen de Heer Jezus aan het werk kwam, waren ze in staat de Heer te weerstaan en Hem te veroordelen. Door het woord van God te lezen, leerde ik dat hun vermogen om de Bijbel uit te leggen niet betekent dat ze God verhogen en van God getuigen, maar deze methode gebruikten om mensen te winnen en te verwarren, ze getuigden van zichzelf. Maar ik begrijp een vraag niet, er zijn veel mensen die de Bijbel uitleggen en de Bijbel hooghouden, betekent dit niet dat ze van God getuigen en Hem verhogen? Hoe moeten we dan dit aspect onderscheiden? Zou u me meer willen vertellen?” De woorden van Xiao Rui deden me denken aan een film die ook dit onderwerp behandelt, en zei ik tegen haar: “Laten we deze filmclip samen bekijken, er wordt heel duidelijk gecommuniceerd over dit onderwerp.” Xiao Rui knikte terwijl ze de film aan het bekijken was en zei: “Deze woorden zijn goed, mijn probleem wordt nu opgelost.” Lieve vrienden, wilt u weten waar de film over gaat? Graag deel ik het met u vandaag:



  Christelijke film ‘De stad zal omvergeworpen worden’ Clip 4 - Is het interpreteren van de Bijbel hetzelfde als het verheerlijken en getuigenis geven voor God?

De meeste mensen in de religieuze wereld geloven dat de Bijbel het beste kan worden uitgelegd door diegenen die God kennen, en dat als ze ook de geheimen van de Bijbel weten te interpreteren en profetieën kunnen uitleggen, het hier om mensen gaat die zich schikken naar de wil van God en die God verheerlijken en getuigenis voor Hem geven. Veel mensen hebben dan ook blind vertrouwen in een dergelijke persoon en aanbidden deze. Maar is het echt zo dat de uitleg van de Bijbel door pastors en ouderlingen God verheerlijkt en getuigenis voor Hem geeft?Almachtige God zegt: “Degenen die de Bijbel lezen in majestueuze kerken reciteren de Bijbel elke dag, maar toch begrijpt geen van hen het doel van Gods werk. Niemand van hen kent God en niemand leeft in overeenstemming met Gods hart. Ze zijn allemaal waardeloze, verachtelijke mensen, die alle vanuit de hoogte God onderwijzen. Hoewel ze met de naam van God schermen, verzetten ze zich moedwillig tegen Hem.” (Het Woord verschijnt in het vlees).

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. 

uit ‘De Kerk van Almachtige God’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten