caidan

25 februari, 2019

De Heer klopt bij je aan: zul je Zijn stem herkennen?



    Kloppen aan de deur’ Christelijke film clip (4) De Heer klopt bij je aan: zul je Zijn stem herkennen?(1)  

  De Heer Jezus zei: "Mijn schapen luisteren naar Mijn stem", maar hoe onderscheid je de stem van God in de praktijk? Ik kon dit probleem aanvankelijk niet begrijpen, maar
vandaag zag ik de com
Ik heb veel Christenen op de website gezien die een onderwerp bespraken over hoe ze de terugkeer van de Heer kunnen verwelkomen. Er waren veel verschillende verklaringen, en dus, hoe kunnen we echt onderscheiden of het de terugkeer van de Here Jezus is? 


Ik dacht dat toen de Here Jezus ging werken, Petrus naar de preek van de Here Jezus luisterde en erkende dat de Here Jezus de ene is uit de hemel, dat is Christus. Het is belangrijk om te leren van de ervaring van Peter, hoe belangrijk het is om naar de stem van de Heer te luisteren. Hoe onderscheid u de stem van God? Toen ik op een dag op internet aan het surfen was, zag ik een korte clip van ‘De Heer klopt aan de deur’. Ik vond een manier om de stem van de Heer te onderscheiden, en deel deze korte film met de broeders en zusters die verlangen naar de terugkeer van de Heer!
municatie van deze korte film, en ik begreep hoe ik de stem van God kan onderscheiden. Wij die in de Here Jezus geloven, weten dat de woorden die de Here Jezus zei, vol zijn van waarheid, autoriteit, macht en inspiratie. Hoewel wat de apostelen zeiden en hun woorden de opening van de Heilige Geest hebben, maar ze hebben geen autoriteit, geen bekwaamheid, dus het zijn alleen woorden die goed voor ons zijn, maar ons de weg niet kunnen wijzen.
De woorden die de Heer Jezus zei, kan niemand zeggen, omdat Christus de Waarheid, de Weg en het Leven is. Wilt u meer weten over hoe u de stem van God kunt onderscheiden? Laten we samen naar de korte film kijken!

uit ‘De Kerk van Almachtige God

Geen opmerkingen:

Een reactie posten