caidan

22 juli, 2019

Het moment van verandering



 Films met Nederlandse Ondertiteling ‘Het moment van verandering’ | Het openbaren van de mysteries van de Bijbel (Nieuwe officiële video)

Su Mingyue is een prediker van een christelijke huiskerk op het vasteland van China. Ze heeft altijd gedacht dat het geloof in God alleen genoeg is om rechtvaardig te worden genoemd en door genade te worden verlost. Hoewel we nog altijd voortdurend zondigen, zijn onze zonden vergeven door de Heer. Ons beeld zal onmiddellijk worden veranderd en heilig worden, en we zullen allen naar het hemelse koninkrijk worden verheven wanneer de Heer komt.

 Sommige collega’s planten echter een zaadje van twijfel. Kunnen we echt wel naar het hemelse koninkrijk worden verheven, gezien het feit dat we nog altijd voortdurend liegen en zondigen? Bij Su Mingyue heerst diepe verwarring. Uiteindelijk vindt Su Mingyue, door discussies en communiceren met de predikers van De Kerk van Almachtige God, dan toch het enige pad dat toegang biedt tot het hemelse koninkrijk…

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

In deze film stelde broeder Qian een vraag, "Een enkel woord van God schiep de hemelen en de aarde en liet de doden weer opstaan. God is in staat om ons in heiligheid te veranderen door slechts één woord uit te spreken. Waarom moet God vlees worden om de waarheid te uiten en het werk van het oordeel en reinigen van de mens uitvoeren?
"Het is ook wat veel broeders en zusters willen weten, omdat we vaak in de staat van zondigen en bekennen verkeren, we geen praktische manier hebben om heilig te worden en opgenomen te worden in het koninkrijk der hemelen, we verlangen enkel dat de Heer komt om de gedaante van ons nederige lichaam te veranderen om heilig te worden en opgenomen te worden in het koninkrijk der hemelen. "Over deze kwestie, hebben twee broeders van de Kerk Van Almachtige God enige waarheid gecommuniceerd, toen werden de aanwezige broeders en zusters enthousiast en tot tranen toe geroerd. Wilt u weten wat er is gebeurd? Laten we de live video van vandaag bekijken!

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

uit ‘De Kerk van Almachtige God’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten