caidan

02 december, 2019

Kunnen we het leven verwerven door in de Bijbel te geloven?



   Christelijke film ‘Onthul het mysterie van de Bijbel’ Clip 6 - Kunnen we het leven verwerven door in de Bijbel te geloven?

Voorgangers en ouderlingen leren de mensen vaak dat ze geen gelovigen genoemd kunnen worden als ze de Bijbel verlaten. En dat ze alleen door vast te houden aan de Bijbel, leven kunnen winnen en het koninkrijk der hemelen binnengaan. Dus kunnen we echt het leven niet winnen als we de Bijbel verlaten? Is het de Bijbel die ons leven kan geven, of is het God die ons leven kan geven? 

De Heer Jezus zei: “Onderzoek de Schriften, want jullie denken daarin eeuwig leven te hebben, en ze getuigen ook van mij. En toch willen jullie niet tot mij komen om het leven te verkrijgen” (Johannes 5:39-40). Almachtige God zegt: “Christus van de laatste dagen brengt het leven en brengt de blijvende en eeuwige weg van de waarheid. Deze waarheid is het pad waardoor de mens het leven zal verkrijgen en het enige pad waardoor de mens God zal kennen en door God zal worden goedgekeurd” (Het Woord verschijnt in het vlees). Daarom heeft het leven zijn bron in Christus en niet in de Bijbel. Alleen Christus is de bron van leven en Hij is de Heer van de Bijbel. Deze video zal u helpen een fris begrip van de Bijbel te krijgen!

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

‘Kloppen aan de deur’ Christelijke film clip (2) - Welke fouten worden al gauw gemaakt bij het verwelkomen van de Heer?



   Kloppen aan de deur’ Christelijke film clip (2) - Welke fouten worden al gauw gemaakt bij het verwelkomen van de Heer?

Veel gelovigen in religieuze kringen geloven wat de pastors en de ouderlingen zeggen: “Alle woorden en al het werk van God vinden we in de Bijbel. Het is onmogelijk dat er woorden van God buiten de Bijbel zouden staan.” Maar is deze bewering echt wel gegrondvest in feiten? Heeft de Heer Jezus deze woorden uitgesproken? In Openbaring is menigmaal geprofeteerd: “Wie oren heeft, moet horen wat de Geest tegen de ​gemeenten​ zegt.” De woorden van de Heer zijn duidelijk genoeg: wanneer de Heer terugkeert in de laatste dagen, zal Hij opnieuw spreken. Voor wat betreft het verwelkomen van de komst van de Heer, als wij niet afwijken van de Bijbel en op zoek gaan naar wat de Geest tegen de kerken zegt, zullen wij dan in staat zijn om de Heer te verwelkomen?

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

uit ‘Bliksem uit het oosten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten