caidan

03 december, 2019

Hoofdstuk 31

Ik hou van allen die oprecht naar mij verlangen. Als jullie je erop richten om van mij te houden, zal ik jullie zeker uitbundig zegenen. Begrijpen jullie mijn bedoelingen? In mijn huis is er geen verschil tussen een hoge en een lage status. Iedereen is mijn zoon, ik ben jullie vader, jullie God. Ik ben oppermachtig en uniek. Ik regeer over alles in het heelal!

Man die van god houdt - “De Kerk van Almachtige God”

Je moet mij in mijn huis ‘met nederigheid en onopvallendheid dienen’. Deze woorden moeten dienen als je motto. Wees geen blad aan een boom, maar ben de wortel van de boom, en wortel je diep in het leven. Betreed een ware levenservaring, leef met mijn woorden, zoek mij meer bij alles wat je doet, en kom nader tot mij en communiceer met mij. Schenk geen aandacht aan externe zaken, en word niet geregeerd door enig persoon, enige gebeurtenis of ding, maar communiceer alleen met geestelijke mensen over wat ik ben.

 Begrijp mijn bedoelingen, laat mijn leven door je heen stromen, en leef mijn woorden na en gehoorzaam aan mijn voorschriften.

Span je met al je kracht in voor de zaken die ik je opgedragen heb; span je met alles wat je kunt in om mijn hart tevreden te stellen. Ik ben je kracht en je vreugde … Ik ben je alles. Streef alleen mij na. Ik ken de echte verlangens van je hart en dat je jezelf waarlijk voor mij inspant, maar je moet weten hoe je jezelf aan mij moet toewijden in mijn huis en hoe je mij tot het einde moet volgen.


De kerk is mijn hart en ik brand van spanning voor de bouw van mijn kerk. Je moet jezelf voor mij inspannen door jezelf op te offeren zonder ook maar de minste terughoudendheid, en door wat aandacht te laten zien voor mijn bedoelingen, zodat mijn hart tevreden zal worden gesteld.

uit ‘Het Woord verschijnt in het vlees

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

Meer aanbevolen ontroerende christelijke gezangen:
Lof en aanbidding ‘Al Gods mensen van alle naties uiten hun gevoelens tezamen’ muziekvideo



  Lof en aanbidding ‘Al Gods mensen van alle naties uiten hun gevoelens tezamen’ muziekvideo

Goedemorgen, broeders en zusters.

Ik ben Cheryl uit Wisconsin, Verenigde Staten.

Hallo, ik heet Lorena en ik kom uit Cuba.

Ik ben Sugizaki en ik woon in Japan.

Wij komen uit Canada.

Ik ben Broeder Mathieu uit Frankrijk en ik woon in Genève.

Ik heet Svetlana en ik kom uit Oezbekistan.

Hallo, wij zijn broeders en zusters

van De Kerk van Almachtige God op Taiwan.

Ik heet Gulnara.

Ik kom uit Minsk in Wit-Rusland.

Hallo, ik ben Qianxun.

Thailand

Ik ben Joefrey en ik werk momenteel in Qatar.

Ik kom uit Maleisië.

Wij zijn Claudia en Helmut uit Oostenrijk.

Hallo, wij zijn broeders en zusters

van De Kerk van Almachtige God in Hong Kong.

Hallo broeders en zusters,

ik heet Elizabeth en ik woon in Canada.

Hallo, mijn naam is Joseph Koch en ik kom uit Assam in India.

Ik kom uit Milaan in Italië.

Ik kom uit Argentinië.

Ik heet Witri,

ik kom uit Medan in Noord-Sumatra,Indonesië.

Hallo allemaal, ik ben Kareen uit Jamaica.

Hallo, ik heet Jose Mayo en ik kom uit Equatoriaal Guinea.

Ik ben Almachtige God heel dankbaar dat Hij mij heeft gevonden.

Wit-Rusland

Hallo, broeders en zusters.

Wij zijn van De Kerk van Almachtige God op de Filippijnen.

Dank zij Almachtige God! Amen!

Spanje

Rusland

Kijk naar Gods koninkrijk, waar God heerst over allen.

Frankrijk

Van toen de schepping startte tot aan vandaag de dag,

De Filipijnen

doorstaan de zoons van God, onder Zijn leiding, ontberingen.

Ze gingen door ups en downs.

Equatoriaal Guinea

Maar nu wonen ze in Zijn licht.

Wie huilt er niet om het onrecht van gisteren?

Wie laat er geen tranen om de ontberingen van vandaag?

Wie neemt deze kans niet om zijn hart aan God te wijden?

Wie wil er geen stem geven aan zijn passie en ervaring?

Wie huilt er niet om het onrecht van gisteren?

Wie laat er geen tranen om de ontberingen van vandaag?

Wie neemt deze kans niet om zijn hart aan God te wijden?

Wie wil er geen stem geven aan zijn passie en ervaring?

Frankrijk

Vandaag gaan we samen het lied zingen.

Ik ben blij dat ik God kan prijzen,

samen met mijn broeders en zusters uit alle delen van de wereld.

Canada

Ik geloof in Almachtige God,

en ik ken Hem nu al enige tijd.

Rusland

Ik wil God dank zeggen, omdat Hij ons de waarheid heeft verleend.

Frankrijk

Ik moet zeggen dat Gods nieuwe woorden

mijn levensvisie en mijn levensdoel volkomen hebben veranderd.

De Verenigde Staten

Hallo, ik heet Celeste. Ik kom uit de Verenigde Staten.

Zeventien maanden lang heb ik Almachtige God nu gevolgd.

Het is de mooiste ervaring in mijn leven geweest.

Dank zij Almachtige God! Amen!

In hun hart leeft God, want Zijn werk is volbracht.

Wie huilt er niet om het onrecht van gisteren?

Wie laat er geen tranen om de ontberingen van vandaag?

Wie neemt deze kans niet om zijn hart aan God te wijden?

Wie wil er geen stem geven aan zijn passie en ervaring?

Wie huilt er niet om het onrecht van gisteren?

Wie laat er geen tranen om de ontberingen van vandaag?

Wie neemt deze kans niet om zijn hart aan God te wijden?

Wie wil er geen stem geven aan zijn passie en ervaring?

Spanje

Graag willen we samen met onze broeders en zusters getuigen

dat Almachtige God Christus van de laatste dagen is,

en dat onze Heer Jezus is teruggekomen zoals Hij heeft beloofd.

Alle glorie komt toe aan Almachtige God!

De Verenigde Staten

God zij dank!

uit ‘Bliksem uit het oosten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten