caidan

12 januari, 2020

Clip 2 - De wijze maagd ziet het onderscheid tussen de ware Christus en valse christussen

Iedereen die in de Heer gelooft, weet dat de laatste dagen is aangebroken en iedereen wacht oplettend om de Heer te verwelkomen. Veel broeders en zusters maken zich echter nog steeds zorgen over dat valse christussen zullen verschijnen in de laatste dagen om mensen te misleiden terwijl ze op de Heer wachten, omdat dat wordt opgenomen in de Bijbel. Daarom wanneer ze horen dat iemand verspreidt dat de Heer Jezus teruggekeerd is, luisteren ze het niet, noch kijken en raken het aan om te voorkomen om te worden misleid door valse christussen. Maar sommige broeders en zusters hebben dit in twijfel getrokken: hoewel er valse christussen zijn in de laatste dagen om mensen te misleiden, maar nu is de tijd wanneer de Heer Jezus terugkomt. Als de Heer Jezus echt terugkomt om ons deur te kloppen, als we het niet zoeken en onderzoeken alleen omdat we op onze hoede jegens valse christussen, zullen we Hem niet buiten sluiten en missen we de kans niet om Zijn komst te verwelkomen? Hoe kunnen we dan niet door valse christussen worden misleid en de Heer soepel verwelkomen?  christelijke film ‘WACHTEN’ Clip 2 - De wijze maagd ziet het onderscheid tussen de ware Christus en valse christussen, zal ons vertellen hoe we onderscheid moeten maken tussen de ware Christus en de valse christussen.



   Christelijke film ‘WACHTEN’ Clip 2 - De wijze maagd ziet het onderscheid tussen de ware Christus en valse christussen

Zul je, als je wordt geconfronteerd met de tweede komst van de Heer, zo bevreesd zijn voor valse christussen dat je de deur sluit om jezelf te beschermen en te wachten op de openbaring van God, of zul je als de wijze maagd gehoor geven aan de stem van God en de terugkomst van de Heer verwelkomen? In deze korte video zie je hoe je de tweede komst van de Heer kunt verwelkomen.

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥


‘Kloppen aan de deur’ Christelijke film clip (4) De Heer klopt bij je aan: zul je Zijn stem herkennen?(1)



   ‘Kloppen aan de deur’ Christelijke film clip (4) De Heer klopt bij je aan: zul je Zijn stem herkennen?(1)

De Heer Jezus zei: “Mijn schapen luisteren naar mijn stem” (Johannes 10:27). Het mag duidelijk zijn dat de Heer spreekt om te zoeken naar Zijn schapen als Hij terugkeert. Het belangrijkste wat christenen moeten doen als zij wachten op de komst van de Heer, is op zoek gaan naar de stem van de Heer. Maar hoe kunnen wij de stem van de Heer herkennen? Wat is het verschil tussen de stem van God en de stem van mensen?

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap.

uit ‘De Kerk van Almachtige God

Geen opmerkingen:

Een reactie posten