caidan

03 maart, 2020

Hoe zal de Heer verschijnen en Zijn werk doen bij Zijn terugkomst?

De broeders en zusters die bekend zijn met de Bijbel, weten dat er meer dan tweehonderd passages zijn die ons vertellen dat God zou terugkomen en Zijn oordeel zou uitvoeren. Bijvoorbeeld, “Want het is de tijd, dat het oordeel beginne van het huis Gods;” (1 Petrus 4:17)
 “En indien iemand Mijn woorden gehoord, en niet geloofd zal hebben, Ik oordeel hem niet; want Ik ben niet gekomen, opdat Ik de wereld oordele, maar opdat Ik de wereld zalig make. Die Mij verwerpt, en Mijn woorden niet ontvangt, heeft, die hem oordeelt; het woord, dat Ik gesproken heb, dat zal hem oordelen ten laatsten dage.” (Johannes 12: 47-48) 
“Want ook de Vader oordeelt niemand, maar heeft al het oordeel den Zoon gegeven;” (Johannes 5:22)
Hieruit zien we dat Het zeker is dat God het werk van het oordeel van de laatste dagen doet. Op welke manier zal God komen om het werk van oordeel te doen? De volgende korte film onthult het mysterie voor ons.



   Christelijke film ‘Overwinningslied’ clip1 – Hoe zal de Heer verschijnen en Zijn werk doen bij Zijn terugkomst? (Nederlandse ondertitels)

Het voorteken van groot onheil in de laatste dagen – er waren vier bloedmanen, en de sterren aan de hemel ogen merkwaardig. Er zit een grote catastrofe aan te komen, en veel van hen die in de Heer geloven hadden het gevoel dat Zijn wederkomst nabij was of dat Hij al was teruggekeerd. Nu iedereen in gespannen afwachting is van de wederkomst van de Heer, hebben we misschien wel nagedacht over de volgende vragen: hoe zal de Heer aan de mensheid verschijnen wanneer hij in de laatste dagen terugkeert? 

Wat voor werk zal de Heer verrichten wanneer Hij terugkeert? Hoe zal de profetie van het oordeel van de grote witte troon uit het boek Openbaring precies worden vervuld? Deze korte video geeft je alle antwoorden!

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap.

uit ‘De Kerk van Almachtige God


Geen opmerkingen:

Een reactie posten