caidan

23 maart, 2019

De Heer klopt bij je aan zul je Zijn stem herkennen?


  ‘Kloppen aan de deur’ Christelijke film clip (5) - De Heer klopt bij je aan zul je Zijn stem herkennen? (2)

De Heer Jezus zei: “Mijn schapen luisteren naar mijn stem” (Johannes 10:27). Clearly, the Lord is speaking to search for His sheep upon His return. The most crucial thing for Christians to do as they await the coming of the Lord is to seek to hear the voice of the Lord. How is one able to recognize the voice of the Lord, though? What is the difference between the voice of God and the voice of humans?

✼•┈┈┈┈•✼•┈┈┈┈•✼•┈┈┈┈•✼•┈┈┈┈•✼•┈┈┈┈•✼•┈┈┈┈•✼•┈┈┈•✼•┈┈┈┈•✼•┈┈┈•✼•┈┈┈┈•✼•┈┈┈•✼

“Zie, Ik sta aan de deur, en Ik klop; indien iemand Mijn stem zal horen, en de deur opendoen, Ik zal tot hem inkomen, en Ik zal met hem avondmaal houden, en hij met Mij.”(Openbaring 3:20)
Uit deze vers kunt u zien hoe u de terugkeer van de Heer kunt verwelkomen, dit is de sleutel om naar Gods stem te luisteren, dAlmachtige Godit is erg belangrijk voor degenen die in de Heer geloven! Hoe kunnen we de stem van God onderscheiden? Iedereen weet dat Gods woorden het gezag en de macht bezitten, om de harten van mensen te schokken, niemand kan dat ontkennen. Sommige mensen kunnen naar Gods stem luisteren zodra ze Gods woorden horen. Sommige mensen kunnen ze niet horen. Slimme maagden zullen naar Gods stem luisteren. De film "De Heer klopt aan de deur" helpt ons Gods stem te kennen!

Uit ‘De Kerk van Almachtige God

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten