caidan

08 mei, 2020

Christelijke film ‘Verlangen’de Heer Jezus is al lang wedergekeerd

Waar is de plaats die de Heer heeft  voorbereid voor ons?

Onlangs heb ik  in een Facebook-groep veel broeders en zusters foto's zien delen van mensen die door de Heer werden opgenomen in het hemels koninkrijk. Wij kijken er inderdaad allemaal naar uit om het koninkrijk der hemelen binnen te kunnen gaan en een gelukkig leven te mogen leiden in Gods aanwezigheid. Hebben wij echter ooit nagedacht over de volgdende vraag? Is de plaats die God voor ons heeft bereid echt in de Hemel? Wij willen altijd in de Hemel worden opgenomen, maar is dit menselijke verlangen ook in overeenstemming met de gedachten van de Heer? 

In Openbaringen wordt het volgende geprofeteerd: “[…]De koninkrijken der wereld zijn geworden onzes Heeren en van Zijn Christus […]” (Openbaring 11:15).  “En ik, Johannes, zag de heilige stad, het nieuwe Jeruzalem, nederdalende van God uit den hemel […]” (Openbaring 21:2). Hieruit kunnen we opmaken dat het koninkrijk van God op aarde zal komen.  De Heer Jezus leerde om als volgt te bidden: “Uw Koninkrijk kome. Uw wil geschiede, gelijk in den hemel alzo ook op de aarde” (Mattheüs 6:10). Is het koninkrijk van God in de Hemel of op de aarde? Na het bekijken van deze evangeliesatiefilm zal je de waarheid in dit opzicht kunnen begrijpen.



   Christelijke film ‘Verlangen’de Heer Jezus is al lang wedergekeerd | Nederlands gesprokenTweeduizend jaar geleden beloofde de Heer Jezus Zijn volgelingen: “Ik ga heen om een plaats voor jullie te bereiden. Wanneer ik een plaats voor jullie gereedgemaakt heb, kom ik terug. Dan zal ik jullie met me meenemen, en dan zullen jullie zijn waar ik ben” (Johannes 14:2-3). Hierdoor hopen gelovigen al generaties lang obsessief op de vervulling van deze belofte van de Heer en bidden ze daar ook voor. Ze hopen en bidden dat ze worden opgenomen in de hemel en daar de Heer zullen ontmoeten en het koninkrijk der hemelen zullen binnengaan als de Heer terugkomt.


Dit is ook van toepassing op de hoofdrolspeler in deze film, Chen Xiangguang. Hij is enthousiast op zoek, verspreidt het evangelie en getuigt van de Heer om Zijn terugkomst mee te mogen maken. Ondanks dat hij zijn baan bij een school moest opgeven en zijn familie hem niet begrijpt, laat hij de hoop in zijn hart nooit varen. Op een dag wordt Chen Xiangguang tijdens een bijeenkomst gearresteerd en in de cel gegooid door de Chinese communistische overheid. Door Gods wonderlijke wegen komt hij daar Zhao Zhiming tegen, een christen van De Kerk van Almachtige God. Zhao Zhiming getuigt tegenover hem van Gods verschijning en werk in de laatste dagen en maakt daarmee een einde aan de opvattingen en de verbeelding die hij in de jaren had opgebouwd en waarin hij hoopte en bad om de terugkeer van de Heer. Na zijn vrijlating spoort Chen Xiangguang zijn broeders en zusters aan zich te verdiepen in het werk van Almachtige God in de laatste dagen. Uiteindelijk begrijpt iedereen wat het inhoudt om te worden opgenomen in het koninkrijk der hemelen, of het koninkrijk nu op aarde of in de hemel is, en hoe zouden mensen de terugkeer van de Heer moeten verwelkomen …

•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

Bekijk meer films over de wederkeer van de Heer Jezus:
Christelijke film ‘Kloppen aan de deur’ Weet u hoe de Heer aan de deur zal kloppen?



   Christelijke film ‘Kloppen aan de deur’ Weet u hoe de Heer aan de deur zal kloppen?

De Heer Jezus profeteerde: “Midden in de nacht klonk er luid geroep: ‘Daar is de bruidegom! Kom, ga hem tegemoet’” (Matteüs 25: 6). “Ik sta voor de deur en klop aan. Als iemand mijn stem hoort en de deur opent, zal ik binnenkomen, en we zullen samen eten, ik met hem en hij met mij” (Openbaring 3: 20). Tweeduizend jaar lang hebben gelovigen in de Heer aandachtig gewacht tot de Heer bij hen zou aankloppen, dus hoe zal Hij bij de mensheid aankloppen als Hij eenmaal terugkeert?

Yang Aiguang, hoofdrolspeler in de film, gelooft al tientallen jaren in de Heer en heeft altijd enthousiast gewerkt en gepredikt. Ze ervaart een aantal wendingen in afwachting van de komst van de Heer, maar uiteindelijk verdwijnt de mist en eindelijk begrijpt ze hoe de Heer bij Zijn terugkeer bij de mensen aanklopt, en hoe wij Hem dienen te verwelkomen …

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap.

uit ‘De Kerk van Almachtige God’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten