caidan

20 augustus, 2019

Ken jij het mysterie rond Gods verschijning?



   Christelijke film ‘Verlangen’ Clip 2 - Ken jij het mysterie rond Gods verschijning?

Veel gelovigen geloven dat de Heer in glorie zal terugkeren op een wolk en verschijnt aan alle volkeren. Daarom kijken ze altijd naar de wolken in de lucht en wachten ze tot de Heer afdaalt op een wolk en ze worden opgenomen in de hemel en Hem zullen ontmoeten. Is dit geloof in lijn met de waarheid? Hoe moet je een begrip krijgen over Gods verschijning en werk? Welke mysteries gaan er schuil achter de verschijning van God?

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

Kent u het mysterie van Gods verschijning? Ik las in het Oude Testament dat God de mensheid leidde met een geestelijk lichaam, zodat de mensen op aarde konden leven om God te aanbidden. Tot in het tijdperk van genade, werd God de Zoon des Mensen door middel van incarnatie om voor de mensheid te verschijnen, Hij deed het werk van het kruis om de mensheid te redden. Ik zat toen te denken, God is de Geest, waarom werd God vlees in het beeld van de Zoon des Mensen in het tijdperk van Genade om in het midden van mensen te verschijnen en te werken? Wat voor soort mysterie is er zo'n manifestatie van God? Later vroeg ik de voorganger, de ouderling en de spirituele herder over mijn verwarring in dit opzicht. Maar ik heb nooit het antwoord ontvangen. Godzijdank, later in het jaar vond ik eindelijk het antwoord. Vandaag deel ik een film met iedereen. "Verlangen", laten we samen kijken naar het mysterie van Gods uiterlijk.

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

uit ‘De Kerk van Almachtige God

Geen opmerkingen:

Een reactie posten