caidan

12 augustus, 2019

God heerst over het heelal



   Christelijke muziek ‘God heerst over het heelal’

Het heelal is oneindig uitgestrekt, met ontelbare sterren in nauwkeurige banen … Wilt u ontdekken wie de hemellichamen van het heelal heeft geschapen en wie hun baan bepaalt? De spectaculaire christelijke videoGod heerst over het heelal’zal u de geweldige kracht van de Schepper laten zien.

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

Kijkend naar de lucht, de sterren, de eindeloze horizon, de uitgestrektheid van het universum, de onvoorspelbare verandering ... Elke keer als ik schiet, is het elke keer anders, waardoor ik me altijd afvraag: het universum en de sterrenhemel zijn zo mooi, wie heeft heerschappij over alles? Ik heb net een film bekeken en geeft ons het antwoord, dat ik met iedereen deel.

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

uit ‘De Kerk van Almachtige God

Geen opmerkingen:

Een reactie posten