caidan

27 november, 2019

God gebruikt het woord voor het werk van het oordeel van de laatste dagen



   Gospel film ‘Gezegend zijn de armen van geest’ Clip4 - God gebruikt het woord voor het werk van het oordeel van de laatste dagen

In het Tijdperk van de Wet en het Tijdperk van Genade sprak God enkele strenge woorden vol verwijt tot de mens. Wat is het verschil tussen deze woorden en de woorden van het oordeel dat God verkondigde bij Zijn oordeelswerk in de laatste dagen? Wat betekent ‘oordeel’ precies? Hoe oordeelt en reinigt God de mens in Zijn oordeel van de laatste dagen?

.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥ღ.•*¨*•.¸¸ღ .•*¨*•.¸¸ ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸❥

‘Kloppen aan de deur’ Christelijke film clip (1) - Wat is de belangrijkste beoefening om de komst van de Heer te verwelkomen?



   ‘Kloppen aan de deur’ Christelijke film clip (1) - Wat is de belangrijkste beoefening om de komst van de Heer te verwelkomen?

De Heer Jezus zei: “Mijn schapen luisteren naar mijn stem, ik ken ze en zij volgen mij” (Johannes 10:27). In Openbaring is ook menigmaal geprofeteerd: “Wie oren heeft, moet horen wat de Geest tegen de ​gemeenten​ zegt.” De stem en de woorden van de Geest zijn de stem van de Heer, en het is Gods schaap dat de stem van God zal herkennen. Wat is dan de belangrijkste beoefening die christenen moeten verrichten als zij de Heer verwelkomen bij Zijn terugkomst?


Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl


uit ‘Bliksem uit het oosten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten